.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده‌ای که 100 میلیون در قمار باخت
این منتخب مجلس نهم، برای دستگیری کلاهبرداران هرمی نه بعنوان یک شهروند! بلکه با استفاده از موقعیت نمایندگی به مراجع ذیربط مراجعه می کند و خواهان استرداد یک میلیارد پول بی زبان! و از دست رفته اش است. یک نماینده مجلس که به ادب، تواضع و راست گویی اشتهار دارد و بارها شاهد اثبات این مهم بوده ایم به خصوص در رسانه ها، بابت سرمایه گذاری در یک شرکت هرمی 100 میلیون تومان متضرر شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر خبر، این منتخب مجلس نهم، برای دستگیری کلاهبرداران هرمی نه بعنوان یک شهروند! بلکه با استفاده از موقعیت نمایندگی به مراجع ذیربط مراجعه می کند و خواهان استرداد یک میلیارد پول بی زبان! و از دست رفته اش است.

این نماینده پیش از این از اختلاس سه هزار میلیاردی به نوعی حمایت کرده، به راحتی فریب کلاهبرداران هرمی را خورده است. این در حالی است که بارها و بارها شاهد تاکید نمایندگان مجلس برای برخورد قاطع با شرکت های هرمی بوده ایم.

این نماینده فعلی و منتخب بعدی مجلس، برای جبران این ضرر مالی! از موقعیت خود استفاده کرده و به نهادهای امنیتی و قضایی بارها فشار آورده تا بتواند به پول از دست رفته خود برسد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1391
ضمن تشکرازافشای این خبر به اطلاع خبرگزاری محترم میرساند که نمایندگان دیگری به نوع دیگر مرتکب قمارشده اند آن هم ازطریق خریدرای آرا ی انتخاباتی مجلس آنکس که رای آوردبردوآنکس که رای نیاورد باخت. درنهایت اعلام میدارم که ملت 3 بر 0 بازنده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.